Regulamin sklepu internetowego Ogarnij Hashimoto
Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego „Ogarnij Hashimoto”, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, formach płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep jest prowadzony przez spółkę pod firmą Pono Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail bok@ogarnijhashimoto.pl.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów,
zespół Ogarnij Hashimoto.
- 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Formularz Zamówienia – formularz elektroniczny udostępniony do wypełnienia w Sklepie;
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Produktów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonującą zakupu Produktów w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla Kupującego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na Produkt i zawiera Umowę sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa;
- Produkt – Treści cyfrowe, w tym diety, konsultacje dietetyczne online, szkolenia, e-booki, webinary, nagrania audio i inne pliki do pobrania lub dostępne poprzez platformę edukacyjną, oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.ogarnijhashimoto.pl/regulamin-sklepu ;
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://ogarnijhashimoto.pl/sklep/, za pośrednictwem którego prowadzona jest sprzedaż Produktów na odległość;
- Sprzedawca – Pono Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000827581, NIP: 5252815098, kapitał zakładowy 5.000 zł;
- Treści cyfrowe – diety, konsultacje dietetyczne online, szkolenia on-line, e-booki, webinary, nagrania audio, pliki do druku i inne dostępne w Sklepie; Kupujący, dokonując Zamówienia wyżej wymienionych Produktów, zawiera ze Sprzedawcą Umowę o dostarczanie Treści cyfrowych;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie, pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą;
- Umowy – łącznie Umowa sprzedaży oraz Umowa o dostarczanie Treści cyfrowych;
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu.
- 2. Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia Umowy sprzedaży Produktów dostępnych w Sklepie, a także Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu urządzenie końcowe Kupującego powinno spełniać następujące warunki techniczne:
- dostęp do Internetu,
- urządzenie końcowe z internetową przeglądarką www z włączoną obsługą plików cookies,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
- 3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży. Złożenie Zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również usługę polegającą na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy („Newsletter”).
- Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę są nieodpłatne. Odpłatne są natomiast Umowy sprzedaży oraz Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazywania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w jego działaniu.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną odpowiednie zastosowanie mają postanowienia §10 Regulaminu.
- 4. Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć Zamówienie jako gość.
- Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego Produktów. W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie danych Kupującego niezbędnych do realizacji Zamówienia.
- Na etapie składania Zamówienia następuje wybór metody płatności za Zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
- Niezależnie od obowiązku zapoznania i akceptacji Regulaminu, w wypadku dokonania zakupu Treści cyfrowych przez Konsumenta, Sprzedawca informuje w procesie składania Zamówienia o utracie prawa odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie: „Kupuję i płacę” Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Z tą chwilą Umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia Umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia.
- W Formularzu Zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- 5. Płatność i dostarczenie treści cyfrowych
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania Zamówienia.
- Płatności elektroniczne obsługiwane są przez operatora płatności TPay (PayPro S.A.) oraz mogą obejmować płatność BLIK, przelewem online, kartą płatniczą, PayPal lub płatności odroczone.
- Realizacja zamówienia obejmującego Treści cyfrowe, w tym konsultacje dietetyczne online, e-booki, szkolenia itp., następuje poprzez:
- przesłanie wiadomości e-mail zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych,
- udostępnienie treści na platformie edukacyjnej,
- przesłanie linku do udziału w konsultacji online – po jej opłaceniu.
- W przypadku konsultacji online, po opłaceniu zamówienia Kupujący otrzyma na adres e-mail informację organizacyjną oraz link do spotkania na platformie Zoom. Istnieje możliwość przeprowadzenia konsultacji przez WhatsApp – w takim przypadku Kupujący powinien poinformować o tej preferencji w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail.
- Produkt cyfrowy uważa się za dostarczony z chwilą umożliwienia Kupującemu dostępu do treści, o której mowa powyżej.
- 6. Prawa własności intelektualnej
- Prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub odpowiednim twórcom.
- Kopiowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie lub odsprzedaż Treści cyfrowych bez zgody Sprzedawcy jest zabronione i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- 7. Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni – z wyjątkiem sytuacji, gdy rozpoczęto świadczenie Treści cyfrowych.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do Umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do Treści cyfrowych.
- W przypadku konsultacji online nie ma możliwości odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia lub gdy termin konsultacji był zarezerwowany w czasie krótszym niż 72 godziny.
- Odstąpienie od umowy możliwe jest poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail: bok@ogarnijhashimoto.pl.
- Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty podczas składania zamówienia.
- 8. Odpowiedzialność za wady.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Produkt, w tym Treści cyfrowe i usługi online (w szczególności konsultacje), w sposób zgodny z Umową oraz wolny od wad funkcjonalnych.
- Sprzedawca odpowiada względem Kupującego, jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady), zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
- Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują wyłącznie Konsumentom. W relacjach z Kupującymi niebędącymi Konsumentami odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Sprzedawca odpowiada względem Kupującego, jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Powyższe uprawnienia przysługują wyłącznie Konsumentom. W relacjach z Kupującymi niebędącymi Konsumentami rękojmia za wady jest wyłączona.
- 9. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, zakupionych Treści cyfrowych, konsultacji lub realizacji Umowy mogą być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@ogarnijhashimoto.pl.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail podany przy zamówieniu, opis nieprawidłowości oraz żądanie Kupującego.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Kupującego.
- 10. Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz ewentualnej obrony lub dochodzenia roszczeń.
- Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przetwarzania danych wrażliwych w związku z konsultacjami dietetycznymi, znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://ogarnijhashimoto.pl/polityka-prywatnosci
- 11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in.:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
b) wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
c) pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów,
d) skorzystania z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr
2. Sprzedawca wyraża zgodę na mediację w przypadku powstania sporu z Konsumentem.
- 13. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych.
- każdej zmianie Regulaminu Kupujący zostanie poinformowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację nowej wersji na stronie Sklepu.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.07.2023 r. i zastępuje wszystkie wcześniejsze wersje dokumentu.
Regulamin dostępny w formie PDF – tutaj!
Regulamin obowiązujący od 06.03.2022 do 01.07.2025 do pobrania tutaj.
Regulamin konsultacji dietetycznych
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia konsultacji dietetycznych online, przez Pono Group sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, KRS: 0000827581, NIP: 5252815098, REGON: 385523662.
- Usługi kierowane są do konsumentów, którzy chcą skorzystać z indywidualnych konsultacji dietetycznych.
- Konsultacje dietetyczne można zakupić wyłącznie poprzez stronę internetową ogarnijhashimoto.pl/konsultacje
II. Zakres i forma usługi
- Po zakupie konsultacji klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie zamówienia, w którym otrzyma: a) formularz, w którym zobowiązany jest udzielić informacji dotyczących swojego stanu zdrowia, przebytych chorób, objawów, stosowanej suplementacji i leków, alergii, nietolerancji pokarmowych, stylu życia, b) link do spotkania online w zarezerwowanym terminie. c) listę badań niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji.
- Wypełnioną ankietę wraz z wynikami badań Klient zobowiązany jest przesłać na wskazany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną konsultacją. Niedopełnienie tego obowiązku może wpłynąć na jakość i zakres przekazanych zaleceń.
- Wyniki badań nie mogą być starsze niż 3 miesiące od daty konsultacji. Informacja o wymaganych badaniach znajduje się na stronie konsultacji dietetycznych. Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgodnie z prawdą.
- W uzasadnionych przypadkach dietetyk może poprosić o wykonanie dodatkowych badań niezbędnych do przygotowania zaleceń. Koszty badań ponosi klient.
- Brak dostarczenia wyników badań lub przesłanie ich w sposób niekompletny może wpłynąć na jakość i zakres zaleceń. Klient przyjmuje do wiadomości, że w takiej sytuacji konsultacja może być niepełna.
- Usługi nie stanowią porady medycznej, diagnostyki ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej. Dietetyk nie prowadzi leczenia i nie zmienia terapii zaleconej przez lekarza.
- Konsultacje odbywają się online za pośrednictwem platformy Google Meet.
- Klient otrzymuje link do spotkania po dokonaniu płatności w mailu, potwierdzającym zamówienie.
- Czas trwania jednej konsultacji wynosi do 60 minut i jest zarezerwowany wyłącznie dla Klienta. a) W przypadku spóźnienia Klienta, konsultacja zostaje przeprowadzona w czasie pozostałym do zakończenia pierwotnie zarezerwowanego terminu, bez możliwości jego przedłużenia. b) Jeżeli Klient spóźni się więcej niż 20 minut od ustalonej godziny rozpoczęcia konsultacji, konsultacja może nie zostać zrealizowana w pełnym zakresie, co Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje. W takim przypadku usługa zostanie przeprowadzona w skróconym czasie, bez prawa do zwrotu całości lub części uiszczonej opłaty.
- Po zakończeniu konsultacji klient otrzymuje podsumowanie i zalecenia w formie pisemnej (e-mail) w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu konsultacji.
- Po zakończeniu konsultacji klient ma prawo do jednego kontaktu e-mailowego, w którym może zadać zbiorczo dodatkowe pytania związane z przebytą konsultacją. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 4 dni roboczych.
- Konsultacje mogą być przeprowadzane także nastolatków od 12 r.ż. – zawsze wyłącznie z udziałem rodzica lub opiekuna prawnego.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że efekty zaleceń dietetycznych i suplementacyjnych zależą od wielu czynników, w tym od samodzielnego zaangażowania, przestrzegania zaleceń i indywidualnych uwarunkowań zdrowotnych, na które dietetyk nie ma wpływu.
- Zalecenia dietetyczne oraz suplementacyjne są dopasowane do aktualnego stanu zdrowia klienta i nie powinny być stosowane długoterminowo bez ponownej konsultacji.
- W ramach konsultacji klient nie otrzymuje spersonalizowanego jadłospisu. Otrzymuje natomiast indywidualne zalecenia dietetyczne i suplementacyjne dostosowane do jego stanu zdrowia. Jeżeli klient chciałby otrzymać pełny, spersonalizowany jadłospis ułożony przez dietetyka, może zakupić taką usługę oddzielnie poprzez stronę internetową ogarnijhashimoto.pl.
- Na podstawie odbytej konsultacji dietetyk może przygotować dla Klienta indywidualny, szczegółowy jadłospis wraz z rozpisanymi posiłkami, proporcjami makroskładników oraz kalorycznością. Jadłospis może obejmować okres 7 lub 14 dni. Usługa ta ma charakter dobrowolny i jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy wcześniej odbyli konsultację dietetyczną.
- Cena przygotowania jadłospisu wynosi:
– 300 zł za jadłospis 7-dniowy,
– 500 zł za jadłospis 14-dniowy. - Klient, który nie zdecyduje się na wykupienie jadłospisu, otrzymuje w ramach konsultacji ogólne zalecenia żywieniowe i suplementacyjne dostosowane do jego stanu zdrowia, jednak bez szczegółowego podziału na dni, posiłki i wartości odżywcze.
- Informacje i materiały przekazane klientowi w ramach konsultacji mają charakter indywidualny, są chronione prawem autorskim i nie mogą być powielane, udostępniane ani rozpowszechniane bez pisemnej zgody usługodawcy. mają charakter indywidualny, są chronione prawem autorskim i nie mogą być powielane, udostępniane ani rozpowszechniane bez pisemnej zgody usługodawcy
III. Charakter konsultacji i zastrzeżenia medyczne
- Konsultacje dietetyczne oferowane za pośrednictwem serwisu www.ogarnijhashimoto.pl mają charakter edukacyjny i profilaktyczny. Ich celem jest poprawa samopoczucia i stanu zdrowia Klienta poprzez kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz dobór suplementacji – o ile zostanie ona zarekomendowana przez dietetyka.
- Konsultacje nie stanowią porady medycznej ani konsultacji lekarskiej. Przekazywane w ich ramach informacje i zalecenia mają charakter ogólny, edukacyjny i informacyjny. Klient zobowiązany jest skonsultować się z lekarzem przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w stylu życia, sposobie odżywiania, suplementacji lub leczeniu – w szczególności w przypadku chorób przewlekłych, stosowania leków na receptę lub terapii farmakologicznej.
- Dietetyk nie prowadzi leczenia, nie diagnozuje chorób, nie interpretuje wyników badań w kontekście medycznym ani nie zmienia zaleceń wydanych przez lekarza.
- Wyniki badań przedstawione przez Klienta mogą zostać przez dietetyka poddane analizie wyłącznie w celu sformułowania zaleceń żywieniowych lub suplementacyjnych, zgodnie z zakresem jego kompetencji. Dietetyk nie dokonuje interpretacji klinicznej tych wyników. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wyników badań, Klient powinien skonsultować się z lekarzem.
IV. Rezerwacja i płatność
- Rezerwacja terminu konsultacji odbywa się przez kalendarz dostępny na stronie ogarnijhashimoto.pl/konsultacje
- Po wybraniu terminu klient jest przekierowywany do płatności. Opłacenie usługi jest równoznaczne z rezerwacją.
- Cena jednej konsultacji wynosi 450 zł.
- Płatności można dokonać za pośrednictwem systemu TPay, który obsługuje m.in. płatności BLIK, karty płatnicze, PayPal oraz płatności odroczone.
- Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail. Na życzenie klienta możliwe jest wystawienie faktury.
V. Zmiany terminu i rezygnacja
- Klient może bezpłatnie odwołać lub przełożyć konsultację najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem. W takim przypadku przysługuje mu pełny zwrot opłaty.
- W przypadku rezygnacji lub zmiany terminu później niż 24 godziny przed konsultacją, a także nieobecności bez wcześniejszego uprzedzenia – płatność nie podlega zwrotowi.
- Pełny zwrot opłaty przysługuje również w przypadku, gdy konsultacja zostanie odwołana przez dietetyka lub gdy klient odwoła ją w wyznaczonym terminie (tj. co najmniej 24 godziny przed spotkaniem).
VI. Reklamacje
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą realizacji konsultacji dietetycznej, w szczególności jeśli: a) konsultacja nie odbyła się z winy usługodawcy, b) konsultacja została przeprowadzona niezgodnie z ustalonym zakresem lub w sposób nieprofesjonalny, c) wystąpiły inne uchybienia formalne lub organizacyjne związane z realizacją usługi.
- Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: bok@ogarnijhashimoto.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Reklamacja – konsultacja dietetyczna”.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko klienta,
- datę konsultacji,
- opis sytuacji będącej podstawą reklamacji,
- oczekiwany sposób rozwiązania sprawy.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. O decyzji klient zostanie poinformowany drogą mailową.
- Reklamacji nie podlegają: a) subiektywne odczucia dotyczące skuteczności zaleceń dietetycznych (np. brak oczekiwanych efektów zdrowotnych), b) treści merytoryczne przekazane podczas konsultacji, jeśli zostały przygotowane zgodnie z aktualnym stanem wiedzy i zakresem przekazanych informacji, c) sytuacje wynikające z nieprzestrzegania zaleceń przez klienta.
- W przypadku uznania reklamacji klientowi może zostać zaproponowany: a) zwrot całości lub części opłaty, b) ponowna konsultacja bez dodatkowych kosztów, c) inne rozwiązanie uzgodnione indywidualnie.
VII. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów jest Pono Group sp. z o.o.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
- W trakcie konsultacji mogą być przetwarzane dane wrażliwe dotyczące zdrowia – klient wyraża na to zgodę poprzez zawarcie umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie: https://ogarnijhashimoto.pl/polityka-prywatnosci/
VIII. Postanowienia końcowe
- Konsultacje świadczone są przez dyplomowanego dietetyka współpracującego z Pono Group sp. z o.o. w ramach umowy cywilnoprawnej. Dietetyk posiada stosowne kwalifikacje i doświadczenie w pracy z osobami z chorobami tarczycy oraz schorzeniami dietozależnymi.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego zastosowania się Klienta do przekazanych zaleceń, ani za efekty zdrowotne wynikające z wdrażania zaleceń bez konsultacji z lekarzem prowadzącym. Klient przyjmuje do wiadomości, że skuteczność zaleceń zależy od wielu indywidualnych czynników, w tym od zaangażowania, stanu zdrowia oraz stosowanej farmakoterapii.
- Usługa konsultacji dietetycznych świadczona za pośrednictwem serwisu www.ogarnijhashimoto.pl jest zwolniona z podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 19 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jako usługa w zakresie profilaktyki i ochrony zdrowia. Konsultacje mają na celu poprawę stanu zdrowia Klienta i są prowadzone przez wykwalifikowanego dietetyka.
- Pono Group sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie internetowej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej usługodawcy.
Regulamin dostępny w formie PDF – tutaj!