Regulamin sklepu i konsultacji dietetycznych

Regulamin sklepu internetowego Ogarnij Hashimoto

Dzień dobry!

Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego „Ogarnij Hashimoto”, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, formach płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.

Sklep jest prowadzony przez spółkę pod firmą Pono Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail bok@ogarnijhashimoto.pl.

Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów,

zespół Ogarnij Hashimoto.

 

  • 1. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Formularz Zamówienia – formularz elektroniczny udostępniony do wypełnienia w Sklepie;
  2. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Produktów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonującą zakupu Produktów w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla Kupującego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na Produkt i zawiera Umowę sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa;
  4. Produkt – Treści cyfrowe, w tym diety, konsultacje dietetyczne online, szkolenia, e-booki, webinary, nagrania audio i inne pliki do pobrania lub dostępne poprzez platformę edukacyjną, oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
  5. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.ogarnijhashimoto.pl/regulamin-sklepu ;
  6. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://ogarnijhashimoto.pl/sklep/, za pośrednictwem którego prowadzona jest sprzedaż Produktów na odległość;
  7. Sprzedawca – Pono Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000827581, NIP: 5252815098, kapitał zakładowy 5.000 zł;
  8. Treści cyfrowe – diety, konsultacje dietetyczne online, szkolenia on-line, e-booki, webinary, nagrania audio, pliki do druku i inne dostępne w Sklepie; Kupujący, dokonując Zamówienia wyżej wymienionych Produktów, zawiera ze Sprzedawcą Umowę o dostarczanie Treści cyfrowych;
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie, pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą;
  10. Umowy – łącznie Umowa sprzedaży oraz Umowa o dostarczanie Treści cyfrowych;
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu.
  • 2. Postanowienia wstępne
  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia Umowy sprzedaży Produktów dostępnych w Sklepie, a także Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  3. Do korzystania ze Sklepu urządzenie końcowe Kupującego powinno spełniać następujące warunki techniczne:
  4. dostęp do Internetu,
  5. urządzenie końcowe z internetową przeglądarką www z włączoną obsługą plików cookies,
  6. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  7. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  8. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  9. Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  • 3Usługi świadczone drogą elektroniczną
  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży. Złożenie Zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również usługę polegającą na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy („Newsletter”).
  4. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę są nieodpłatne. Odpłatne są natomiast Umowy sprzedaży oraz Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazywania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
  6. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w jego działaniu.
  7. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną odpowiednie zastosowanie mają postanowienia §10 Regulaminu.
  • 4Składanie zamówienia
  1. Kupujący może złożyć Zamówienie jako gość.
  2. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego Produktów. W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie danych Kupującego niezbędnych do realizacji Zamówienia.
  3. Na etapie składania Zamówienia następuje wybór metody płatności za Zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
  4. Niezależnie od obowiązku zapoznania i akceptacji Regulaminu, w wypadku dokonania zakupu Treści cyfrowych przez Konsumenta, Sprzedawca informuje w procesie składania Zamówienia o utracie prawa odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych.
  5. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie: „Kupuję i płacę” Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności.
  6. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Z tą chwilą Umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia Umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia.
  7. W Formularzu Zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  • 5Płatność i dostarczenie treści cyfrowych
  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania Zamówienia.
  2. Płatności elektroniczne obsługiwane są przez operatora płatności TPay (PayPro S.A.) oraz mogą obejmować płatność BLIK, przelewem online, kartą płatniczą, PayPal lub płatności odroczone.
  3. Realizacja zamówienia obejmującego Treści cyfrowe, w tym konsultacje dietetyczne online, e-booki, szkolenia itp., następuje poprzez:
  4. przesłanie wiadomości e-mail zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych,
  5. udostępnienie treści na platformie edukacyjnej,
  6. przesłanie linku do udziału w konsultacji online – po jej opłaceniu.
  7. W przypadku konsultacji online, po opłaceniu zamówienia Kupujący otrzyma na adres e-mail informację organizacyjną oraz link do spotkania na platformie Zoom. Istnieje możliwość przeprowadzenia konsultacji przez WhatsApp – w takim przypadku Kupujący powinien poinformować o tej preferencji w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail.
  8. Produkt cyfrowy uważa się za dostarczony z chwilą umożliwienia Kupującemu dostępu do treści, o której mowa powyżej.
  • 6. Prawa własności intelektualnej
  1. Prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub odpowiednim twórcom.
  2. Kopiowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie lub odsprzedaż Treści cyfrowych bez zgody Sprzedawcy jest zabronione i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  • 7Odstąpienie od umowy Konsumenta
  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni – z wyjątkiem sytuacji, gdy rozpoczęto świadczenie Treści cyfrowych.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do Umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  3. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do Treści cyfrowych.
  4. W przypadku konsultacji online nie ma możliwości odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia lub gdy termin konsultacji był zarezerwowany w czasie krótszym niż 72 godziny.
  5. Odstąpienie od umowy możliwe jest poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail: bok@ogarnijhashimoto.pl.
  6. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty podczas składania zamówienia.
  • 8Odpowiedzialność za wady. 
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Produkt, w tym Treści cyfrowe i usługi online (w szczególności konsultacje), w sposób zgodny z Umową oraz wolny od wad funkcjonalnych.
  2. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego, jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady), zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  3. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują wyłącznie Konsumentom. W relacjach z Kupującymi niebędącymi Konsumentami odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  4. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego, jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  5. Powyższe uprawnienia przysługują wyłącznie Konsumentom. W relacjach z Kupującymi niebędącymi Konsumentami rękojmia za wady jest wyłączona.
  • 9. Reklamacje
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, zakupionych Treści cyfrowych, konsultacji lub realizacji Umowy mogą być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@ogarnijhashimoto.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail podany przy zamówieniu, opis nieprawidłowości oraz żądanie Kupującego.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Kupującego.
  • 10Dane osobowe i pliki cookies
  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz ewentualnej obrony lub dochodzenia roszczeń.
  3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przetwarzania danych wrażliwych w związku z konsultacjami dietetycznymi, znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://ogarnijhashimoto.pl/polityka-prywatnosci 
  • 11Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in.:

a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,

b) wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,

c) pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów,

d) skorzystania z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr

2. Sprzedawca wyraża zgodę na mediację w przypadku powstania sporu z Konsumentem.

  • 13Postanowienia końcowe
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych.
  2. każdej zmianie Regulaminu Kupujący zostanie poinformowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację nowej wersji na stronie Sklepu.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 01.07.2023 r. i zastępuje wszystkie wcześniejsze wersje dokumentu.

Regulamin dostępny w formie PDF – tutaj!

Regulamin obowiązujący od 06.03.2022 do 01.07.2025 do pobrania tutaj.

Regulamin konsultacji dietetycznych

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia konsultacji dietetycznych online, przez Pono Group sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, KRS: 0000827581, NIP: 5252815098, REGON: 385523662.
  2. Usługi kierowane są do konsumentów, którzy chcą skorzystać z indywidualnych konsultacji dietetycznych.
  3. Konsultacje dietetyczne można zakupić wyłącznie poprzez stronę internetową ogarnijhashimoto.pl/konsultacje

II. Zakres i forma usługi

  1. Po zakupie konsultacji klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie zamówienia, w którym otrzyma: a) formularz, w którym zobowiązany jest udzielić informacji dotyczących swojego stanu zdrowia, przebytych chorób, objawów, stosowanej suplementacji i leków, alergii, nietolerancji pokarmowych, stylu życia, b) link do spotkania online w zarezerwowanym terminie. c) listę badań niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji. 
  2. Wypełnioną ankietę wraz z wynikami badań Klient zobowiązany jest przesłać na wskazany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną konsultacją. Niedopełnienie tego obowiązku może wpłynąć na jakość i zakres przekazanych zaleceń.
  3. Wyniki badań nie mogą być starsze niż 3 miesiące od daty konsultacji. Informacja o wymaganych badaniach znajduje się na stronie konsultacji dietetycznych. Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgodnie z prawdą.
  4. W uzasadnionych przypadkach dietetyk może poprosić o wykonanie dodatkowych badań niezbędnych do przygotowania zaleceń. Koszty badań ponosi klient.
  5. Brak dostarczenia wyników badań lub przesłanie ich w sposób niekompletny może wpłynąć na jakość i zakres zaleceń. Klient przyjmuje do wiadomości, że w takiej sytuacji konsultacja może być niepełna.
  6. Usługi nie stanowią porady medycznej, diagnostyki ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej. Dietetyk nie prowadzi leczenia i nie zmienia terapii zaleconej przez lekarza.
  7. Konsultacje odbywają się online za pośrednictwem platformy Google Meet.
  8. Klient otrzymuje link do spotkania po dokonaniu płatności w mailu, potwierdzającym zamówienie.
  9. Czas trwania jednej konsultacji wynosi do 60 minut i jest zarezerwowany wyłącznie dla Klienta. a) W przypadku spóźnienia Klienta, konsultacja zostaje przeprowadzona w czasie pozostałym do zakończenia pierwotnie zarezerwowanego terminu, bez możliwości jego przedłużenia. b) Jeżeli Klient spóźni się więcej niż 20 minut od ustalonej godziny rozpoczęcia konsultacji, konsultacja może nie zostać zrealizowana w pełnym zakresie, co Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje. W takim przypadku usługa zostanie przeprowadzona w skróconym czasie, bez prawa do zwrotu całości lub części uiszczonej opłaty.
  10. Po zakończeniu konsultacji klient otrzymuje podsumowanie i zalecenia w formie pisemnej (e-mail) w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu konsultacji.
  11. Po zakończeniu konsultacji klient ma prawo do jednego kontaktu e-mailowego, w którym może zadać zbiorczo dodatkowe pytania związane z przebytą konsultacją. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 4 dni roboczych.
  12. Konsultacje mogą być przeprowadzane także nastolatków od 12 r.ż. – zawsze wyłącznie z udziałem rodzica lub opiekuna prawnego.
  13. Klient przyjmuje do wiadomości, że efekty zaleceń dietetycznych i suplementacyjnych zależą od wielu czynników, w tym od samodzielnego zaangażowania, przestrzegania zaleceń i indywidualnych uwarunkowań zdrowotnych, na które dietetyk nie ma wpływu.
  14. Zalecenia dietetyczne oraz suplementacyjne są dopasowane do aktualnego stanu zdrowia klienta i nie powinny być stosowane długoterminowo bez ponownej konsultacji.
  15. W ramach konsultacji klient nie otrzymuje spersonalizowanego jadłospisu. Otrzymuje natomiast indywidualne zalecenia dietetyczne i suplementacyjne dostosowane do jego stanu zdrowia. Jeżeli klient chciałby otrzymać pełny, spersonalizowany jadłospis ułożony przez dietetyka, może zakupić taką usługę oddzielnie poprzez stronę internetową ogarnijhashimoto.pl.
  16. Na podstawie odbytej konsultacji dietetyk może przygotować dla Klienta indywidualny, szczegółowy jadłospis wraz z rozpisanymi posiłkami, proporcjami makroskładników oraz kalorycznością. Jadłospis może obejmować okres 7 lub 14 dni. Usługa ta ma charakter dobrowolny i jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy wcześniej odbyli konsultację dietetyczną.
  17. Cena przygotowania jadłospisu wynosi:
    – 300 zł za jadłospis 7-dniowy,
    – 500 zł za jadłospis 14-dniowy.
  18. Klient, który nie zdecyduje się na wykupienie jadłospisu, otrzymuje w ramach konsultacji ogólne zalecenia żywieniowe i suplementacyjne dostosowane do jego stanu zdrowia, jednak bez szczegółowego podziału na dni, posiłki i wartości odżywcze.
  19. Informacje i materiały przekazane klientowi w ramach konsultacji mają charakter indywidualny, są chronione prawem autorskim i nie mogą być powielane, udostępniane ani rozpowszechniane bez pisemnej zgody usługodawcy. mają charakter indywidualny, są chronione prawem autorskim i nie mogą być powielane, udostępniane ani rozpowszechniane bez pisemnej zgody usługodawcy

III. Charakter konsultacji i zastrzeżenia medyczne

  1. Konsultacje dietetyczne oferowane za pośrednictwem serwisu www.ogarnijhashimoto.pl mają charakter edukacyjny i profilaktyczny. Ich celem jest poprawa samopoczucia i stanu zdrowia Klienta poprzez kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz dobór suplementacji – o ile zostanie ona zarekomendowana przez dietetyka.
  2. Konsultacje nie stanowią porady medycznej ani konsultacji lekarskiej. Przekazywane w ich ramach informacje i zalecenia mają charakter ogólny, edukacyjny i informacyjny. Klient zobowiązany jest skonsultować się z lekarzem przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w stylu życia, sposobie odżywiania, suplementacji lub leczeniu – w szczególności w przypadku chorób przewlekłych, stosowania leków na receptę lub terapii farmakologicznej.
  3. Dietetyk nie prowadzi leczenia, nie diagnozuje chorób, nie interpretuje wyników badań w kontekście medycznym ani nie zmienia zaleceń wydanych przez lekarza.
  4. Wyniki badań przedstawione przez Klienta mogą zostać przez dietetyka poddane analizie wyłącznie w celu sformułowania zaleceń żywieniowych lub suplementacyjnych, zgodnie z zakresem jego kompetencji. Dietetyk nie dokonuje interpretacji klinicznej tych wyników. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wyników badań, Klient powinien skonsultować się z lekarzem.

IV. Rezerwacja i płatność

  1. Rezerwacja terminu konsultacji odbywa się przez kalendarz dostępny na stronie ogarnijhashimoto.pl/konsultacje
  2. Po wybraniu terminu klient jest przekierowywany do płatności. Opłacenie usługi jest równoznaczne z rezerwacją.
  3. Cena jednej konsultacji wynosi 450 zł.
  4. Płatności można dokonać za pośrednictwem systemu TPay, który obsługuje m.in. płatności BLIK, karty płatnicze, PayPal oraz płatności odroczone.
  5. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail. Na życzenie klienta możliwe jest wystawienie faktury.

V. Zmiany terminu i rezygnacja

  1. Klient może bezpłatnie odwołać lub przełożyć konsultację najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem. W takim przypadku przysługuje mu pełny zwrot opłaty.
  2. W przypadku rezygnacji lub zmiany terminu później niż 24 godziny przed konsultacją, a także nieobecności bez wcześniejszego uprzedzenia – płatność nie podlega zwrotowi.
  3. Pełny zwrot opłaty przysługuje również w przypadku, gdy konsultacja zostanie odwołana przez dietetyka lub gdy klient odwoła ją w wyznaczonym terminie (tj. co najmniej 24 godziny przed spotkaniem).

VI. Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą realizacji konsultacji dietetycznej, w szczególności jeśli: a) konsultacja nie odbyła się z winy usługodawcy, b) konsultacja została przeprowadzona niezgodnie z ustalonym zakresem lub w sposób nieprofesjonalny, c) wystąpiły inne uchybienia formalne lub organizacyjne związane z realizacją usługi.
  2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: bok@ogarnijhashimoto.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Reklamacja – konsultacja dietetyczna”.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
  • imię i nazwisko klienta,
  • datę konsultacji,
  • opis sytuacji będącej podstawą reklamacji,
  • oczekiwany sposób rozwiązania sprawy.
  1. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. O decyzji klient zostanie poinformowany drogą mailową.
  2. Reklamacji nie podlegają: a) subiektywne odczucia dotyczące skuteczności zaleceń dietetycznych (np. brak oczekiwanych efektów zdrowotnych), b) treści merytoryczne przekazane podczas konsultacji, jeśli zostały przygotowane zgodnie z aktualnym stanem wiedzy i zakresem przekazanych informacji, c) sytuacje wynikające z nieprzestrzegania zaleceń przez klienta.
  3. W przypadku uznania reklamacji klientowi może zostać zaproponowany: a) zwrot całości lub części opłaty, b) ponowna konsultacja bez dodatkowych kosztów, c) inne rozwiązanie uzgodnione indywidualnie.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Pono Group sp. z o.o.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
  3. W trakcie konsultacji mogą być przetwarzane dane wrażliwe dotyczące zdrowia – klient wyraża na to zgodę poprzez zawarcie umowy.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie: https://ogarnijhashimoto.pl/polityka-prywatnosci/

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Konsultacje świadczone są przez dyplomowanego dietetyka współpracującego z Pono Group sp. z o.o. w ramach umowy cywilnoprawnej. Dietetyk posiada stosowne kwalifikacje i doświadczenie w pracy z osobami z chorobami tarczycy oraz schorzeniami dietozależnymi.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego zastosowania się Klienta do przekazanych zaleceń, ani za efekty zdrowotne wynikające z wdrażania zaleceń bez konsultacji z lekarzem prowadzącym. Klient przyjmuje do wiadomości, że skuteczność zaleceń zależy od wielu indywidualnych czynników, w tym od zaangażowania, stanu zdrowia oraz stosowanej farmakoterapii.
  3. Usługa konsultacji dietetycznych świadczona za pośrednictwem serwisu www.ogarnijhashimoto.pl jest zwolniona z podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 19 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jako usługa w zakresie profilaktyki i ochrony zdrowia. Konsultacje mają na celu poprawę stanu zdrowia Klienta i są prowadzone przez wykwalifikowanego dietetyka.
  4. Pono Group sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie internetowej.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej usługodawcy.

Regulamin dostępny w formie PDF – tutaj!